Оплата та Доставка

Нажаль, згідно зі змінами чинного законодавства з 01 жовтня 2023 ми змушені ввести повну передплату за замовлення!
Вибачаємось за ці незручності.


Оплата

Ціни на сайті актуальні, є остаточними та не вимагають доплат чи уточнень за стандартних умов постачання. Усі податки включені у вартість товару.


Інструкція по оплаті (як платити по реквізитам IBAN)

ПриватБанк(відео) або МоноБанк(відео)



Точну суму та реквізити для оплати замовлення ви отримаєте на Вашу електронну пошту після перевірки замовлення менеджером.
Якщо Ви не побачили лист у своїй скриньки, будь ласка, перевірте наявність вільного місця на пошті, та папку СПАМ
.


Увага! Можливий лише один спосіб оплати, передплата на наш розрахунковий рахунок. Оплата замовлення частинами та різними способами неможлива.


Складнощі
Якщо оформлення замовлення через сайт та оплата замовлення по реквізитам для Вас здається дуже складною, Ви можете зв'язатись з нашим менеджером по телефону який вказано в шапці сайту (+38-068-168-3208) та оформити замовлення по телефону або в вайбері.


Гарантія на електричні та електронні товари
Прохання мати на увазі, гарантія на будь-які електронні та електричні запчастини та прилади, надається лише за умови встановлення цих запчастин на наших фірмових сервісах.
У разі, якщо установка здійснювалася не на фірмовому сервісі, повернення провадиться після отримання акта підтвердження гарантійного випадку з нашого фірмового сервісу.
В іншому випадку повернення на електричні електронні компоненти та електричні запчастини не здійснюється.

Способи оплати
      1) Передплата за товар на розрахунковий рахунок.
      За послугу з переказу коштів Ви сплатите комісію своєму банку. Не забувайте, що остаточну суму, яку ви повинні переказати, ми вказуємо в тілі листа з реквізитами, який надсилає менеджер.
Інтернет-магазин виконує доставку товару лише Новою Поштою.

Час доставки
     
      Оплачені замовлення відправляються у понеділок, середу та п'ятницю (це пов'язано з тим, що замовлення відправляються тільки після проведення оплати з банку у програмі, наявність платіжок на пошті чи у месенджерах ніяк не впливає на строки відвантажень замовлень, платіжки на пошті чи у месенджерах можуть лише посприяти вирішенню ситуацій, коли платіж не надійшов до нашого рахунку), .

Графік може бути змінений через непередбачені обставини або підвищене завантаження без попередження!


Замовлення, оформлені вами у суботу та неділю, обробляються у понеділок.
      Якщо замовлення оформлено оплачене та підтверджено менеджером, товар буде упакований та відвантажений після обіду у наступний після оплати день, наприклад: замовлення зроблене та оплачене у понеділок, оплата проводиться бухгалтерами на наступний день після оплати, тобто у вівторок, але товар відвантажується по понеділкам, середам та п'ятницям, тож замовлення оплачене в понеділок поїде у середу.


      Увага! Неправильно вказаний номер телефону, неточна або неповна адреса можуть призвести до додаткової затримки! Або до скасування відправки!


Будь ласка, уважно перевіряйте Ваші персональні дані під час реєстрації та оформлення замовлення.


Посилки, після надходження до відділення Нової Пошти, знаходяться там впродовж 30 (тридцяти) діб, після цього посилки передаються на утилізацію, якщо Ви не забрали посилку, впродовж цього періода, то ми не зможемо прийняти від Вас претензію так як наші зобов'язання стосовно відправки Вам посилки, вважаються виконаними у момент передачі посилки до Нової Пошти.


Адреса доставки
      Доставка здійснюється за адресою відділення Нової Пошти по Україні або за адресою доставки співробітниками поштової служби (адресна доставка), яка вказана при оформленні замовлення.



Повернення товару
       При отриманні товару у відділенні доставника обов'язково перевіряйте посилку!
Якщо є пошкодження упаковки чи товару – неодмінно
зв'яжіться з менеджером за тел. (068) 098 34 68 .
Інакше претензії щодо товару не приймаються.

       Протягом 14-ти днів Ви маєте право повернути товар, який не був у використанні та не має слідів встановлення або пошкодження на ньому.
      Для цього Вам необхідно зв'язатися з менеджером по телефонам вказаним на сайті та повідомити про свій намір.
      Менеджер дасть Вам інструкції - куди і на кого надсилати цю посилку.
      Заповніть дані про повернення (номер замовлення, ПІБ, номер телефону, та реквізити для переводу грошей по Україні) та вкладіть у посилку, щоб ми могли зрозуміти - від кого вона і що з нею робити.
Повернення забираються у середу після 14:30.

      Після отримання посилки вона оглядається складі і за необхідності виробляється відшкодування вартості клієнту.

    

Відшкодування можливе двома способами:
      - Різниця фіксується на рахунку клієнта (якщо вказали "Залишити гроші на балансі") та враховується при обробці наступного замовлення (необхідно при наступному замовленні вказати у коментарі "Прошу відняти переплату" - менеджер перевірить та забере суму вашої переплати із вартості замовлення).

      - Різниця повертається клієнту на його банківський рахунок. Час переказу зазвичай становить від 1 до 3 днів, але може й більше залежно від роботи банків.


Відшкодування відбувається, якщо виконані умови вказані вище та надана інформація що міститься у бланку повернення, а саме:

номер замовлення, П.І.Б, причина повернення, що робити з грошима, номер рахунку IBAN, ЄДПОУ банку, назву банку, П.І.Б того хто володіє рахунком та ІПН. Повернення грошей відбувається у повному обсязі тільки якщо з нашої сторони була помилка в комплектуванні відправлення, скарги що до неналежної якості товару не приймаються, тому що по умовам, вказанним на цьому сайті Ви повинні оглядати посилку при отриманні. В іншому разі, при поверненні грошей за неотриману посилку, гроші будуть вертатися за винятком коштів за доставку товарів в обидва кінця.